POWIEDZ MI, ZAPOMNĘ
POKAŻ, MOŻE ZAPAMIĘTAM
ZAANGAŻUJ MNIE W TO, A ZROZUMIEM
Jesteśmy firmą specjalizującą się w szkoleniach rozwijających kompetencje psychospołeczne (związane z kontaktem z innymi ludźmi) oraz osobiste (związane z własną efektywnością). Prowadzimy głównie szkolenia dla grup zorganizowanych.
Cele i program szkolenia tworzymy za każdym razem pod kątem oczekiwań i potrzeb naszego klienta.
Prowadzimy szkolenia w obszarach tematycznych przedstawionych poniżej, a nie na podstawie gotowych programów szkoleniowych.
I. PSYCHOLOGIA POZYTYWNA
II. EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
III. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I AKTYWNOŚĆ NA RYNKU PRACY
IV. SKUTECZNE POROZUMIEWANIE SIĘ I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
V. KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA
VI. TRENING MENEDŻERSKI
SZKOLENIE JAKO PROCES
ANALIZA POTRZEB SZKOLENIOWYCH
Szkolenia poprzedzone są analizą potrzeb szkoleniowych w zakresie wybranego tematu, by móc jak najdokładniej dostosować program i treść szkolenia do specyfiki pracy uczestników. Analiza ta umożliwia także precyzyjne dobranie celów i odpowiedniego czasu szkolenia. Określenie pożądanych rezultatów owocuje trafnością i skutecznością przeprowadzonego szkolenia i pozwala uniknąć powielania informacji, które uczestnikom mogą być już znane.
Nasze wstępne oferty są ramowymi propozycjami, którą dostosowujemy do potrzeb i oczekiwań klienta.
Analizę potrzeb szkoleniowych zazwyczaj przeprowadzamy w formie wywiadu z wybraną osobą oraz ankiet online wypełnianych przez wszystkich uczestników szkolenia.
METODY PROWADZENIA SZKOLENIA
Szkolenia są przeprowadzane z zastosowaniem metod interakcyjnych (k. 80% czasu szkolenia). Umożliwiają one aktywne i szybkie nabywanie lub rozwijanie wiedzy i umiejętności oraz jednoczesne włączanie ich w indywidualny system wiedzy i doświadczeń zawodowych.
Stosujemy następujące techniki szkoleniowe:
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych oraz zaświadczenia ukończenia szkolenia.
Szkolenie może kończyć się egzaminem.
Optymalna liczebność grupy: 8-16 osób.
OCENA EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ
Badanie efektywności szkoleń może być przeprowadzane w formie ankiet oceniających, wypełnianych po zakończeniu szkolenia oraz opcjonalnie przy użyciu pretestu, a także posttestu sprawdzającego przyrost kompetencji.
SYSTEM SERWISU POSZKOLENIOWEGO
Wszystkie szkolenia mają charakter autorski. Mogą być wsparte profesjonalnym doradztwem i/lub coachingiem umożliwiającym praktyczne wdrożenie nowych rozwiązań.
System Serwisu Poszkoleniowego to gwarancja efektywności szkolenia. Pozwala ona korzystać z wiedzy i doświadczenia trenera po zakończeniu szkolenia. Nasz klient zyskuje pewność realizacji celów szkolenia dzięki indywidualnym i zespołowym konsultacjom w zakresie bezpośrednio związanym z tematem i programem szkolenia.
Charakter serwisu jest ustalany z klientem. Może przybrać formę:
− indywidualnego coachingu, który ma na celu skuteczne wdrażanie poznanych na szkoleniu narzędzi, wsparcie w przezwyciężaniu trudności we wprowadzaniu trwałych zmian, pomoc w rozwiązaniu indywidualnych problemów
− ponownego spotkania uczestników szkolenia i trenera – spotkanie prowadzone w formie dyskusji panelowej, podczas której uczestnicy dzielą się doświadczeniami i wypracowują wspólnie z trenerem kolejne efektywne sposoby działania i rozwiązania napotkanych problemów
− kolejnego szkolenia – szkolenie nawiązywałoby do omawianych wcześniej tematów z uwzględnieniem nowej pespektywy uczestników, doświadczenia wyniesione z poprzedniego szkolenia i okresu po poprzednim szkoleniu złożą się na jeszcze efektywniejszy sposób zmiany postawy i działań według nowych nawyków.
TEMATYKA SZKOLEŃ
I PSYCHOLOGIA POZYTYWNA
Trening, na którym możesz odkryć źródła swojej wewnętrznej siły, stworzyć warunki sprzyjające motywacji oraz wzmocnić koncentrację uwagi. Pomaga w odnajdywaniu pasji, zwiększaniu szczęścia w życiu, a także w pracy nad zachowaniem równowagi między życiem osobistym a zawodowym.
Trener: Beata Wolfigiel - na bazie wyników badań do swojej pracy doktorskiej stworzyła narzędzia do pracy z flow (doświadczeniami przepływu wg Csikszentmihalyi), wykorzystuje je w szkoleniach oraz coachingu.
Trening rozwija umiejętności skutecznego radzenia sobie ze stresem i sytuacjami trudnymi poprzez wzmacnianie twardości psychicznej.
Trener: Marzena Jankowska, która specjalizuje się w tematyce twardości psychicznej (hardiness) − prowadzi badania i warsztaty oraz popularyzuje wiedzę z tego tematu.
Celem warsztatu jest rozwój umiejętności z zakresu wyznaczania i warunków realizacji celów zawodowych, w oparciu o funkcjonowanie mechanizmów odpowiedzialnych za kształtowanie jednostkowego poziomu aspiracji i przejawianego poziomu przedsiębiorczości człowieka.
Trener: dr Ewa Bajer, która prowadzi badania naukowe na temat przedsiębiorczości rozumianej jako styl zachowania jednostki. Koncentruje się na związkach przedsiębiorczości z inicjowaniem działań innowacyjnych, także w kontekście poziomu aspiracji pracowników.
Na warsztacie poznasz w praktyce narzędzia, które mogą uczynić Twoje życie szczęśliwsze. Program oparty jest m.in. na teorii pozytywności profesor Barbary Fredrickson, która opracowała naukowe i bardzo skuteczne podejście do pracy z emocjami.
5. Warsztaty coachingowe z zastosowaniem psychologii pozytywnej.
Warsztat jest przeznaczony dla osób chcących poszerzyć repertuar narzędzi stosowanych w coachingu o dorobek dynamicznie rozwijającej się psychologii pozytywnej. Bliższe poznanie technik opartych na teoriach z tego nurtu może pomóc w bardziej elastycznym dobieraniu narzędzi do potrzeb klienta i zwiększeniu skuteczności procesu.
Wiele współczesnych firm nie wykorzystuje siły tkwiącej w naukowych odkryciach psychologii pozytywnej. Uczestnicy poznają narzędzia do rozwoju potencjału pracowników, wzmocnienia ich zaangażowania oraz motywacji zgodne z tym innowacyjnym w Polsce nurtem.
II. EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
Uczestnicy treningu dowiedzą się, jak i gdzie odnaleźć swoją motywację, będą odkrywać skuteczne techniki motywowania siebie. Poznają sposoby na wprowadzanie trwałych zmian w życie zgodnie z nowymi odkryciami naukowymi psychologii.
Trening prowadzony na podstawie własnej książki "Automotywacja. Odkryj w sobie siłę do działania!".
III. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I AKTYWNOŚĆ NA RYNKU PRACY
1. Autoprezentacja - siła wizerunku.
2. Planowanie własnej kariery.
3. Aktywne poszukiwanie pracy. Przygotowanie profesjonalnych aplikacji.
4. Rozmowa kwalifikacyjna i inne metody oceny kandydatów.
5. Warsztaty przedsiębiorczości.
IV. SKUTECZNE POROZUMIEWANIE SIĘ I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
V. KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA
VI. TRENING MENEDŻERSKI
1. Psychologia pozytywna w biznesie – narzędzia podnoszenia efektywności organizacji.
Wiele współczesnych firm nie wykorzystuje siły tkwiącej w naukowych odkryciach psychologii pozytywnej. Uczestnicy szkolenia poznają narzędzia do rozwoju potencjału pracowników, wzmocnienia ich zaangażowania oraz motywacji zgodne z tym innowacyjnym w Polsce nurtem.
2. Trening skutecznej pracy zespołowej.
3. Metody motywowania pracowników.
4. Przywództwo sytuacyjne – nowe spojrzenie na zarządzanie.
5. Metody coachingowe w zarządzaniu.
6. Rekrutacja i selekcja pracowników.
7. Trening przekształcania konfliktu w korzystne doświadczenie.
8. Skuteczne zarządzanie celami oraz czasem własnym i zespołu.
9. Outplacement - procedura zwalniania pracowników.